7 Kasım 2013 Perşembe

HALA YAŞIYORMUŞCASINA: KAZIM KOYUNCU

Bir 7 kasım daha geldi. Aslında hakkında çok söz söyledim, söyledik dinleyenleri olarak. Duyguları anlatabilecek başka bir kelime kaldı mı bilemiyorum. Ne söylesek sanki artık önceki söylediklerimizin farklı bir tekrarı olacak.

Ama biliyorum ki konuşmaya, anlatmaya doyamayacağız onu. Hep varlığını hissedeceğiz şarkılarında. Bu yüzden hiç bıkmayacağız, ilk defa üzülürcesine, ilk defa kırılırcasına, ilk defa coşarcasına onu dinleyeceğiz yine ve hep hatırlayacağız.

Bugün doğum günü aslında, matem tutmak sanki böyle bir günde onu hatırlamak için hoş bir durum değil gibi.
Hangi insanın doğum gününde yas tutulur ki? İnadına onu coşkulu sesiyle hatırlamak lazım sanırım böyle bir günde.

Yedikule konseriyle hatırlamak istedim bugün. Sahnede yerinde duramayan, zıplayan, etrafına neşesini saçan, şarkılarını yayan o Kazım Koyuncu'yu izlemek istedim.

Sanki hala yaşıyormuşcasına, inadına şarkı söylercesine.

Doğum günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe