10 Ekim 2016 Pazartesi

KENDİME NOT: DAHA ÇOK YAZ, ZİHNİN PAS TUTMASIN

Epeydir ihmal ettim binbir heveslerle açtığım blog sayfamı.
Şöyle bir baktım, neredeyse iki aydır hiçbir şey yazmamışım. Neden böyle oldu, neden böyle ihmal ettim diye kızdım kendime. Artık bir şeyler karalamalı, kişisel bir özür mahiyetinde de olsa bir şeyler yazarak ipin ucundan tutmalı.

Bizim Büyük Çaresizliğimiz'deki Ender'in ''Okumak kimilerine yazmayı bana ise yazmamayı öğretti'' sözünü kendime düstur edinmeyi biraz abarttım galiba.

Yine de insan yazmalı, iddiasızca da olsa. Maksat zihnin pas tutmaması olsun. İç dökmek, kaç kişinin okuyacağını umursamadan bu günlüğe bir not düşmek lazım.

Peki ne okuyorum şu sıralar? George Saunders'in İkna Ulusu.
Deli Dolu Yayınları'ndan çıkan ve tıpkı yazma eylemi gibi epeydir kütüphanemde beklettiğim kitaba başladım nihayet.

Bunun dışında, bu hafta Başka Sinema kapsamında Türkiye'nin Oscar adayı Kalandar Soğuğu'nu ve Rüzgarda Salınan Nilüfer'i izleyeceğim diye not düştüm kendime. Bunun için de ayrıca heyecanlıyım.

Ve haftanın diğer heyecan verici olayı: Filmekimi 2016.
Perşembe günü İzmir'de başlıyor. İlk olarak Jim Jarmusch filmi Paterson ile başlayacağım festivale.
Önümüzdeki günlerde Filmekimi için de bir şeyler yazmak lazım. Yazmak için güzel bir sebep işte.

Böyleyken böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe