4 Şubat 2018 Pazar

İŞTE BUNUN İÇİN YAZILIR: TOLGA KARAÇELİK!

Uzun zamandır suskun kaldım, yazmak istedim, erteledim, kendimde o cümleleri, yazmak istediklerimi toparlayabilecek berrak bir zihin olsun diye bekledim.

Ve geçen gün o fotoğrafı gördüm...

Yönetmen Tolga Karaçelik. Gişe Memuru ve Sarmaşık gibi iki güzel filmi Türk Sinemasına kazandırmıştı.
Şimdi de yeni filmi Kelebekler ile geri döndü ve Sundance Bağımsız Filmler Festivali'nde, Dünya Sineması bölümünde en iyi film ödülünü yönetmen Ruben Östlund'un elinden aldı.

Ödül töreni sonrasında çekilen işte bu fotoğraf da beni bu satırları yazmaya itti.
Neden bu fotoğraf beni bir şeyler yazmaya itti?

Çünkü bu fotoğrafa baktığımda, en sade haliyle ''yaptım'' hissini gördüm.
Yani her şey bir yana; ödül, tören, ün, sinema çevresi vs. hiçbiri için değil, insanın kendisi için, kendi kişisel tarihi için bir şey yapmış olması hissi. Bu çok güzel bir duygu olmalı.

Tebrikler Tolga Karaçelik.

2 yorum:

  1. Başarı her insanı mutlu eder . Güç verir insana . Ne güzel Tolga Bey adına ben de çok sevindim . 😊 Mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yorum için, size de mutlu günler dilerim:)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe